Saturday 12 November 2011

Pre Wedding - Pandang-Pandang Jeling Jeling

Asslamualaikum semua!

pandang2 jeling2 kau!
hahahha
ayat tak boleh blah kan..

memandangkan blog ini dicipta selepas saya kawen
dan mood rajin dah datang
mari kita review pics pre wedding saya

time saya ni, photoshoot pre wedding ni baru nak 'UP' la kan
sebelum tu memang jarang orang ambil pakej tu

but nowdays saya rasa..dah macam benda wajib pulak
kena buat pre wed kan
takpelah, terpulang pada diri masing2 kan
lain orang, lain cita rasa
kalau nak buat, kalau taknak takpayah kan..
(kemain panjang lagi aku membebel..muhahahha)

biasa la sebelum2 ni mana la pernah photoshoot2 ni kan
kemain kaku laku maku semua ada la..haha

but really..i really enjoyed that time
punyela excited kan...
sebab tak tahu nak pakai baju ape
siap shopping beli sume baru..
hahahha..
membazir sungguh kan
nasib baik match dengan bakal suami (masa tu la kan..now dah selamat dah..hehe)

so..
sesi photoshoot ni pakej
saya tak berapa ingat harga dia
kalau tak silap RM299 kot..tapi dapat soft copy je la..
ok la tu..
ade 3 photographer
sorang tu saya kenal..sebab dulu satu U dengan dia
Muhd Ib Ghani - Eyelogue Media
yang lagi dua orang tu time tu baru kenal
ejal - Green Love
fakhrul -  sweet light
dorang best..happening 
so takkan rase kekok la even tak tahu mcm mana nak pose kan..

theme : main belasah je..sebab tak tahu nak theme ape
location : KL

ok..jom usha pics 









conclusion : PUAS HATI

banyak lagi tapi ..penat dah,
nanti korang muntah pulak tengok gambar kan.

till then lalinks,
love,
iefayanghazali

No comments:

Post a Comment