Saturday 30 June 2012

Alone :)

Assalamualaikum..

hari sabtu dirumah arwah mak..
pagi sempat ke kubur dengan adik lelaki saya
kali ini saya keseorangan
semua tiada dirumah.. 
saya bosan :"(
 
suami ada hal di kenyir..kembar saya ada hal juga..adik lelaki saya kerja..a'ah pn kerja..
mak pun tiada.. untuk bersembang.. :'(
hehe..but takpela..rehatkan badan dan minda di hari sabtu..
saya tengok tv..tv tengok saya balik..haha

semua dah buat..
menyibukkan diri untuk hilangkn kesunyian..
mengemas rumah..cuci baju..gosok baju,study.. 
till then.. :)
moga en suami selamat pulang..
saya rindu dia..
love,
iefayanghazali

2 comments:

  1. kadang2, berjauhan itu dapat mengeratkan lagi kasih sayang. sebab rindu-rinduan.
    betol x?

    ReplyDelete
  2. TQ izla sbb selalu bg kate2 smgt...even kite xpnh jmpe..really appreaciate it..

    hehe..yup..bila jauh..beri mase utk kite rndu org tu kan

    ReplyDelete