Tuesday 8 May 2012

I'm 24 !!!!

Assalamualaikum...

yes!..7th of May.. i'm already 24 years old
old ok..
kan best kalau sweet 18 je kan....
tua dah makcik ni..hahahaa


takde ape yang bahagia
apabila suami ada disisi di hari jadi
itu hadiah saya...


tahun pertama hari jadi saya setelah menjadi suri si dia
moga saya menjadi isteri solehah..aminnn
terima kasih untuk doa kawan2 
moga Allah berkati kalian..:')

hehe..eh..to my twin
ieka yang ghazali
i x lupe kat u ok..
igt malam tu nak tunggu ko call dulu..tapi haram..ekekekke
but i love u la..happy birthday to u 2..
kita keluar dari perut yang sama..aku sayang ko sampai bila2..
dan tengs untuk hadiah tu..muhahahha...1st time selama 24thun, baru bagi hadiah kat kembar sendiri kan..


tak sangka..dah 24 tahun ni ada lagi yang sudi bagi hadiah..
senyum lebar2 ok
dapat kasut..tukar hadiah dgn ika...tenkiu sweetheart..
nanti kite ko boleh pinjam kasut tuh ok..muhahahha
tenkiu so much to my dearie SIL , alya bagi baju... love u dear..hugs*
dapat tudung bawal..my ofis mate belanja..tq so much cida... i pakai esok taw nyah..haha
n yang hijau belang2 tu, my little sis yang jahit ok..seluar tido
so sweet kan..hahaha
takde nak sweet sgt la sbb memang dia jual seluar tido..jahit sendiri..hebat kann..
lai2..lai..lai..mau beli  roger saya ye..5 hinggit saje ( tetibe promote -.-")
hahahha
tenkiu a'ah..nanti birthday ko, kakak belanja seluar jgak ye..haha

suami saya bagi ape????
hehe..tak perlu ape2..dialah hadiah buat saya
yang halal buat saya
doakan kami dimurahkan rezeki, bahagia, dan dikurniakan zuriat..AMINNNN...

till then,

love,
iefayanghazali


1 comment:

  1. eh eh..murahnye seluar tdo rm5!

    *sila buat entry untuk itu. haha

    ReplyDelete