Friday 28 September 2012

Pearl handbouquet

Assalamualaikum...

dulu masa time zaman2 saya kahwin..takda masa nak survey2 kat internet..
dan paling sedih tak dapat nak DIY majlis kita..sob2..
bukan apa sebab masa tu..tak tahu..haha..kesian..nak sanding lagi boleh?..gatai kan..hehe

so..saya luahkan apa yang saya teringin nak buat kat mytwin la kan..ofkos...heeee..

iaitu...

(sumber : google)
cantik gilerrrrr kan..tapi tgn saya masih x seee kreatif ini..hahaha

korang pernah dengar pasal pearl handbouquet ni..
time ni tak ramai lagi yang gune..but mestilah ikut cita rasa lain2 kan..
dulu saya suka fresh flower..nampak segar mcm ni kan
tapi sayang..xboleh simpan lama


tapi sekarang macam2 dah..fabric handbouquet la..brooch handbouquet la..
but saya tertarikdengan manik2 ni

(sumber : google)

 (sumber : google)

dan dengan gigih saya try buat...
hasilnya...
saya puas hati...ho yeahhhhhhhhh...alhamdulillah..
even xkemas sgt..biasalah..tgn terketar2 lagi kan..
but customer saya suka..hahaha (bajet customer sgtla..padahal kembar sendiri..ekeke)





and......introduce my model...yang tak payah bayar..haha





  
sesiapa berminat..boleh pm saya ok..
rounge_gurl@yahoo.com
bunga ni sangat cantik..dan boleh simpan sbagai kenangan kan..gitu..haha
dan..anda juga boleh sewakan..wahhhh..mcm iklan pulak..adoi..haha


update : want to see more color of my pearl HB..click this : Pearl Hand bouquet =)
till then,

love,
iefayanghazali

1 comment:

  1. macam mana ye awk susun pearl tu boleh nampak mbulat comel. sy susun xjadi la...:(

    ReplyDelete