Thursday 27 September 2012

Sepi Menyepi

Assalamualaikum..

hi semua..hi silent reader..(haha..bajet mcm ramai sgtla baca blog aku ni kan -.-")
ok..long time no typing2... hehe
disebabkan arahan dari kwn saya yg pling cool tu kak mochitsuki
dah siap bagi warning kat saya untuk update blog yg makin usang ni
sambil update dengan badan menggigil2 ( bajet takut dgn warning tu la kan..haha)
saya gagahkan juga menulis..
maaf semua..lama giler tak update story kan..
banyak sebab.. antaranya.. 
kabel hp problem xbley nak send gambar (tak best update kalau xde gambar kan..haha..bajet retis plak kan!!)
PC di office sume menjalani proses tukar kulit..haha (sume dapat PC baru..PC tanpa CPU...hebat x??mata kelip2 kan).. 
banyak pulak alasan kan..cakapla..sebenarnya MALAS kan..hehe..senang citer mak jemah...
takdelah..xde mood nak update blog kot.. sedangkan banyak benda saya nak cerita..banyak benda yang jadi dari sebelum raya sampai dah habis raya ni kan..nak masuk raya haji dah ni epa oiii..heeee

takpelah..nanti saya citer satu2 ok kawan2..

 tgk..pipi x reti nak kempis..asyik kembang je..saya kene start mkn chew gum ni..hahaha

 tunang orang dan isteri orang :')
  till then..

love ,
iefayanghazali

No comments:

Post a Comment