Friday 23 March 2012

Malang Tidak Berbau, Tuhan Menduga Kami :'(

assalamualaikum...

jumaat yang muram..
ya!..saya masih terkejut
masih x percaya..

semalam balik keje
degupan jantung bagai terhenti 
bila tgk tempat paking hanya tinggal tapak
kereta DAH XDE!!!
dan ya..kereta saya dicuri..
kunci ditangan hanya tinggal kunci..

buat report, polis kate xde rekod kereta ditarik
sah..mmg dicuri :(

air mata bagaikan beku..
mungkin masih terkejut
menggigil
sedih, marah, serba salah..geram..semua bercampur baur..

to en suami
saya minta maaf
sebab kereta awak hilang
maafkan saya
saya tahu awak kecewa 
itu kereta pertama awak
byk duit awak labur utk siputih
tapi terima kasih syg
sbb jadi suami yang sgt memahami
awak kata..xpela..mungkin takde rezeki kita :')
sikit pn awak x melenting..

to pencuri ...
mungkin mmg awak xkn baca pn
tapi ingtla
Allah Maha Adil
Mungkin bukan didunia
tapi ingatla..akhirat kekal abadi..
Di sana awak akan dapat pembalasan..itu saya pasti!!

sesiapa yang terlihat
kereta kancil
BFP 9407
warna putih 
sila roger ok..




 even saya tahu kemungkinan amat tipis utk saya jumpe semula dgn si putih :"(
saya dah mula rindu ..
mak kata xpela.. itu dah takdir tuhan..ada org hilang anak,hilang suami,hilang family..
kita Tuhan duga hilang harta benda..
harta dunia boleh kita cari balik..
saya redha
takdir Tuhan..mungkin ada hikmah...

love,
iefayanghazali

2 comments:

  1. tengs teha.. yup..2la..kau pun kene tabah ok..dugaan kau lagi berat..Tuhan menduga sebab Dia sayang kat kita :)

    ReplyDelete