Saturday 31 March 2012

Jauh Yang Sementara

salam peeps :)

seminggu ni saya di rumah emak
sebab ape?
sebab kaki saya kan dah lumpuh sebelah (ok..ini ibarat sahaja ok..haha)
untung kembar kerja di tempat sama
boleh pergi sama-sama dgn dia :)

tapi berpisah ngn en suami
balik kerja tak nampak muka suami...

so apa perasaan..jauh dgn hasben?
( mcmla jauh sgt kan..wakakaka..padahal jarak rumah 20minit sahaja..haha)
hmm..
setakat ini
biasa-biasa sahaja
haha..boleh??
(aku ni takde perasaan ke???..haha)
eh..mana boleh biasa-biasa sahaja
mestila rindu..
saya selalu ada dgn dia dah 9bulan..
tiba-tiba macam ni
mestila ada rasa lain kan..
cuma masih boleh cover.. 

en suami..ape awak rase??
rindu saya x?
ke biasa- biasa je?

my FIL ada offer untuk bawa kereta saga yg ada kat rumah tu (abah punye la kan)
hehe
see!!..saya bertuah mempunyai family in law yang sagat baik :)
tapi saya xberani
1st - sbb selalu bawak kereta yg comel sahaja..kereta besar boleh bawak kalau mmg sgt2 terdesak
2nd - sbb itu kereta abah.. sebab saya baru hilangkan si putih.. saya dah takut utk bawa kereta yg bukan saya punye..kalau jadi ape2 lagi ..cukupla :(
3rd - saya tidak mahu menyusahkan orang lain dah..
kesian en suami ke sana kemari uruskan hal insuran..survey kereta lagi
sorry :(

duduk rumah mak..pergi kerja dengan ika..
saya boleh berjimat di situ
minyak dan parking 

Allah Maha Mengetahui
Takdir ini sudah tertulis untuk saya :')


love,
iefayanghazali

No comments:

Post a Comment