Wednesday 14 March 2012

machine photostate saya :)

salam dearies...

ni bukan citer pasal machine tapi pasal org..haha
23 tahun yg lepas..
saya berpeluk dgn dia dalam perut mak
saya keluar dia keluar
org kate saya kakak dia adik
ade plak org kate dia kakak saya adik
xkisah la ape pn..haha
dia kawan tawa saya
kawan nangis saya
kawan tarik2 rambut saya
kawan sepak lempang saya..hahaha..ok ini xpernah buat
dia teman baik saya.. :')

indroducing mytwin.....

 ok ini bukan..kami x secomel ini..hahaha

maaflah..mase kecik2 dlu xde camera hebat2 cm org zaman ni..so..gmbar pn xbyk..haha
sadis sgt.. jmpe pn yg ni je..yg lain mane ntah..maklumlah org nomad..pindah2 terus hilang

 yg ni time study dlu..time baru nk up..wakakakaka..
en somi paling x suke sy amik gmbar buat mlut cmni..haha
maklumlah gigi hamba ni mcm pgar x siap skit..haha..kenela sipu2 skit kan

ok..mulut masih tutup rapat..hahaha


 saya pendek dia tinggi skit..hahaha

saya kongsi mak dengan dia..eh..mstilah kan..haha

sila abaikan mulut tu.. tetibe rase cm..ewww bruknye..hahaha
saya tunang..dia masih single..mungkin jodoh saya sampi dlu

 ok..ni pic lepas saya jadi isteri org dah :)

ok..makin besar muka dah lain dah..dan see..kami da start amik gambar nampk gg..haha

alhamdulillah..ketentuan Yang Maha Esa, dengan izin DIA, kami xpenah pisah jauh2 lagi
dari kecik..smpi lah tue ni..haha
sekolah rendah sme2..kelas lain2 tu biase
sekolah menengah sama2
saya masuk teknik..dia pn dapat jugak..
masuk U sma2
amik course sama
kelas sama
abes study practical tmpt sama
dia dapat intebiu keje..saya yg xdpt intebiu ikut jgak
last2 dia dapat kje..saya pn dapat kje.. (cm nak nangis time tuh..haha )
bila dia dapat offer pndah company lain.. then...x lame sya dapt jgk
skrg keje sama2
duk depan belakang..department sama
rehat sma2

DAN sekarang pergi keje pn sama2..haha..
mak da pindah rumah bley dikatakn dekat la jgk dgn rumah my MIL
so jimat..saya amik dia..
kami pergi kje sama2 lagi :)
Alhamdulillah..Ya Allah..KAU peliharalah hubungan kami adik beradik yag lain hingga ke hujung nyawa :')

KORANG PERASAN X MOSTLY PICS KAT ATS, 
SAYA SEBELAH KANAN DAN IKA SEBELAH KIRI..KAN???
suratan atau kebetulan???
haha

till then,
love,
iefayanghazali

2 comments: