Monday 2 April 2012

Cepat betul habis cuti

assalamualaikum :)

seminggu di rumah mak
malam sabtu balik rumah shah alam 
actually jumaat malam ingat nak balik dah
sebab banyak benda nak buat
basuh baju suami yg kt rumah tu
gosok untuk seminggu
sediakan ape yang patut

tapi last2 en suami kata jumaat nak tidur rumah mak
sabtu dia kerja
kata nak balik tengahari
tapi magrib baru sampai rumah
en suami cerita macam2 drama jadi masa kat site hari tu..
tengok muka dia pun dah tahu
penat sangat suami saya ni

hari ahad saya pula kerja
bila nak dating macam ni?
hahaha

pagi-pagi sebelum subuh bangun sudah, basuh kain (mesin yang basuh)
kemas, cuci apa yang perlu
settle semua
baru pergi kerja..lega sebab dah settlekan apa yang patut
balik tinggal nak iron baju je
alhamdulillah..hari ahad sangat cerah
cerah secerah cerahnya
:)

petang en hasben jumpe kawan dia
saya pula
gigih iron baju..muhahhaha..
lepas tu..geledah2 laci 
saya jumpa ini


saya rindu masa bercinta dulu..boleh tak?
haha..
i miss my husband :(

love,
iefayanghazali


No comments:

Post a Comment