Saturday 21 April 2012

Bila Suami Tiada...

Assalamualaikum :)

macam biasa
hari sabtu..dan hari cuti macam ni
suami pergi mencari rezeki,
mencari sesuap nasi
wah gituuu..
hahahha
(..sayang..dah macam bangla dah kerja hari sabtu syg oiii!!!!)

apa saya buat bila si dia tiada??
mestila
makan tido makan tido makan tido...kan..

ko GILER??
boleh giler kalau macam tu ok..haha

mcm yang korang tahu
saya tinggal di rumah mertua :)
jadi..
port yang paling baik mestila bilik kami kan..haha

time cuti macam ni la
proses pembersihan dilakukan
tetapi bukan gotong royong
individu ok
muhahahahhahaa

open je wardrobe..
kain baju dah tak tersusun
so keluarkan semua..semua..semua
harusla lipat semula  -.-"


siap.. sejuk je mata bila semua tersusun saja..

and time ni jugala 
proses berpeluh dan gigih menggosok baju suami dan diri sendiri..


dan time ni jugak la nak mengelap dan mengemas kan


bila mengemas
tetiba tersenyum sorang2 bila terjumpa benda ni
hahaha
sawan betul


malu gila bila baca bende ni balik
apasal la boleh tulis camni kat dia dulu..
wakkakaka
nasib baik tak letak bedak wangi kat kad tu kan..
muhahhahaha
(but thank u syg sebab simpan lagi kad ni)


ini juga buat saya tersenyum
kad raya yang tetiba yang terselit kat notebook
terima kasih en suami :')


birthday kad yang paling besar pernah saya buat
berhabuk sudah!!1
berminggu nak siapkan
hahaha
sanggup kan..

ok..siap semua
saya mengadap cermin
cermin mengadap saya -.-"
tetibe baru ingat nak buat sumthing

mengagau cari benang dalam bilik
1st time lepas kawen nak menjahit
tahu nak jahit ape?


wakakkaka
sian sungguh
reti menjahit kancing baju ni je la..haha 
(betul ke nama dia kancing..adoii -.-")

tetiba dapat idea...
nak buat ape..
nak tahu ape..saya story next entry ok..
till then..

love,
iefayanghazali

No comments:

Post a Comment