Friday 20 April 2012

Tabiat Ke??

assalamualaikum..

why!!!why!!!
kalau jadi isteri ni
pergi mana- mana
mesti ingat 
'eh nak beli utk dia la
'eh kalau beli bende mesti dia suka'
eh tu la ..eh ni la..
hahahha
even bende tu sekecil zarah ke
even bende tu murah giler
10 sen je pun
saya memang suke beli
sebab rasa macam best kalau beli untuk
insan yang nama dia
SUAMI

korang rasa benda yang sama x??
ke saya je..
pelik -.-"

for example
macam hari ni..


tapi beli 1 sudah..
mana boleh makan manis manyak2
muhahahha
gila kedekut kan -.-"

hari tu ada beli utk dia..en suami suka
bila dia happy saya pun happy
that maybe is the reason
 saya suka beli untuk awak :')

p/s: tapi bende murah2 ni mampu lah ..
kalau Ferarri ke, rumah banglo ke kirim salam je la ye syg!!haha
doakan saya kaya nanti saya belikan wokey!
till then,
love,
iefayanghazali

No comments:

Post a Comment