Saturday 6 October 2012

BFF Engagement :)

Asslamualaikum....

hi kawan2..malam ni tangan rajin utk mengupdate
sebab happy sorang lagi bff saya disunting..wah gitu
semua bakal mengikut jejak langkah saya..haha
baguslah kan..benda baik elok dipercepatkan..heeee
suami bekerja di hari sabtu..macam biasa..mencari rezeki utk isteri kan sayang..hehe
bila suami tiada..lucky saya ada kembar
so teman saya dia...dia teman saya..haha

ika, zety dan azie..semua dah slamat bertunang..
but time zety dulu xdpt datang sebab dia dok kelantan..so........jauh..hehe..sory babe
caca dan wawa dorang masih study..so bagi can yg dah keje ni la kan..ekeke
bila tengok orang bertunang ni teringat masa saya dulu..bila igt balik, umur 22thn saya dah jadi tunang orang..giler gatal kan..muhahahha..
actually jodoh yang xdisangka..yang tak bajet kawen awal ni la yg kawen dulu..hehe
azie pun senasib dgn saya..mak dia juga meninggal tahun ni..2 bulan sebelum mak saya pergi
so dia pun macam ika jugak..tunang semua buat sendiri
ok..malas nak membebel dah..jom layan gambar je k


hantaran.. made by herself...cantik!..


time kami datang azie masih di makeover..jadi ape lagi ...cam tak  biasa..amik gmbar sndiri dlu..haha



ok..stop gambar kami..karang overshadow org g bertunang pulak..haha
ok..ni azie..masa ni dia nervous giler kot..haha..babe..aku pernah rasa..dun worry..itu semua biasa



ok..done..beautiful dear!



but to bad..sebab azie ramai sgt fans yg snap pic dia..so saya dok hujung2 je la..haha..berpeluh gak ketiak nk snap pic si sorng ni..dapatla sipi2 gambar dgn her fiance


ok..back to us..azie tgh bz..kami buat ape?..snap pics la..haha..bukan senang nak jumpe kan


sorang isteri orang..yg lain tu..ehem2..hehe


1st time jumpe, semua dah sama kepala..sampai hari ni perangai tak berubah
harap hubungan persahabatan hingga ke hujung nyawa..








congrats dear...to mylovely twin..zety..dan azie..
bersabar dan bertahan jika ada dugaan mendatang ok..jaga diri..jaga family..
welcome to the club..soonnn..to caca n wawa..time korng juga akan tiba.. :)

till then,

love,
iefayanghazali

No comments:

Post a Comment