Thursday 18 October 2012

Pearl Lavender hand bouquet :)

Assalamualaikum..

lama tak update blog kesayangan..
maaflah sibuk kan...itu jelah alasannya..haha.. biasa la kan..
alhamdulillah..pertama kali dapat tempahan hasil tgn saya sendiri
at last ade juga org percaya nak tmpah kan..haha..sian sungguh -.-"

gila berkorbar nak siapkan..
but saya suka..en suami siap jadi pom pom girl taw..hari2 bg semangat..haha
siap belum apa-apa nak bagi saya nama baru
nak tahu apa?
'TOK PA'..
hahahahahhahahahha
langsung tak gojes kan..old school lah syg!
dia kata hebatlah isteri dia..ada org tempah bunga..lama2 da boleh jadi dato ni..
padahal baru 1 je..angan2 dah menyimpang jauh giler..haha..
dia memang suka menyakat saya :)

ok..kita tgk teaser dulu 


ok..tak payah nak teaser sgt..
sebab memang dah siap..hehe

1st customer saya
ayu nama dia..tenkiu dear..
so dia request utk pkai 3 majlis
putih , purple and gold..kalau saya xsilap lah..hehe

and the result...


ok tak kawan2?


saya puas hati..alhamdulillah..ayu pun suka.. tq dear :)


kalau berminat boleh email macam kat sebelah post ni ok..hehe
alhamdulillah..Allah bagi rezeki ..
ada tempahan lagi..ok..kene bertungkus lumus
nak cari duit utk suami..ekekekke..
hehe..kan sayang?..

nanti saya update lagi ok
till then

love,
iefayangghazali

No comments:

Post a Comment