Monday 1 October 2012

DIY Project - Bunga Tisu

Assalamualaikum..

selamat bekerja ok..walaupun monday bluesssss...hati kene teguh..haha (xde kene mengena kan..)
dah lama nak update pasal project DIY ni...
tapi DIY bukan untuk majlis saya..sebab mak jemah ni dah jadi pengantin basi kan..heeee
teringin nak DIY..so saya luahkan untuk mytwin punye majils...

selain daripada bunga tangan yang saya buatkan tu..(open for order kawan2)
ingat lagi tak entry pasal saya project DIY 2 dulu..
saya tak post lagi hasil dia macam mana kan..
ok untuk hantaran tunang ika hari tu, kami DIY sendiri..memandangkan kami dah tiada emak ..sedih giler kot bila majlis2 mcm ni tiada emak disisi..tapi hidup perlu diteruskan kan..

maka bertungkus lumuslah kami berdua..haha..berpeluh2 taw
jom tengok hasilnya..



yang kuning tu..base dia ika yg design..saya hanya hasilkan bunga itu je..
rezeki mytiwn..ape nak paggil eyh..dulang yg warna kuning tu..dia punya future MIL yang sewakan
so kami je deco je la....just simple je kan..
tapi alhamdulillah..masing2 puas hati..

kenapa entah angin rajin tu membuak2..saya deco kan sekali bilik tu..

masa ni buat last minit je..acctually nak buat banyak..tpi xlarat..haha..ini je yang sempat

ok..till then,

love,
iefayanghazali

No comments:

Post a Comment