Tuesday 24 July 2012

Ramadan yang ke 4

Assalamualaikum..

salam ramadhan semua..
maaf..ramadhan ke 4 baru berkesempatan untuk menulis di sini
ni pun sambil menyelam minum air..eh lupa..pose..hehe..xlah
sambil guide user troubleshoot smbil update blog
curi masa 
bulan puasa kerja di opis semakin mencabar
sibuknya sampai x perasan dah pukul berapa..
stress tu jgn cakaplah.. tu biasalah kan..semua orang stress
jadi saya tak perlu mengeluh
bulan puasa kene banyak bersabar kan..hehe..
so just go with the flow..

sudah masuk bulam ramadhan..cepatnya masa kan
saya rasa lain sangat..setiap kali solat..saya tahan untuk tidak menangis teringatkan arwah
tapi kadang2 saya kalah..maaf..
lately saya selalu mimpikan arwah...
saya rindu..mak datang jenguk kakak tak?
pagi sabtu saya dan adik2 sempat ke kubur mak..
Ya Allah..hanya Kau mengetahui apa yang kami rasa..



ramadhan yang petama di rumah mertua..sahur dan berbuka bersama ipar..
hari kedua pula di rumah mak..hanya kami adik beradik sahur dan buka sama2..
abah outstation..
rutin hidup seperti biasa
bersyukur mempunyai suami disisi..dia penguat semangat saya,
semoga hati diberi kekuatan untuk menjalani hidup,
saya manuasia biasa

ramadhan untuk malam ke 4
Pahala orang yang berterawih sama seperti orang yang membaca kitab kitab Injil, Zabur, Taurat dan Al Quran.
till then,


love,
iefayanghazali


2 comments: