Thursday 26 July 2012

Sibuk

Assalamualaikum...

saya penat sangat minggu ni..bukan nak mengeluh..kadang-kadang rasa letih sangat2
kerja tak berhenti di opis..dari pagi sampai balik kerja..non stop
maklumlahkan kerja bercakap dengan user on the phone..
kering air liuq beb..haha
kata busy sangat..asal boleh update blog kan..hehe..
kerja saya engaged ngn user bukan seminit dua
kadang sampai sejam..guide mereka troubleshoot..
untuk kerja saya.. :)
time ni saya curi masa..menulis..meluah..kat rumah memang xla..sebab balik dah xde mood nak update..letih!

mungkin sebab bulan puasa..itu yang terasa sangat kot..
di opis rehat hanya sejam..penat sangat sampai tertido kat meja..
yang lagi tak boleh bla, siap boleh mimpi2 bagai..nampak sangat lena kan..haha
dah tak pikir kawan2 pandang apa..sebab dorang pun ada yang tido waktu rehat..
masing2 melepet kat meja masing2..haha
nasib baik tak mengigau kan..
dulu kalau ada mak..selalu mengadu kat dia..
tapi mak dah takda :'(
saya rindu sangat kasih sayang mak..
kalau mengadu kat mak..mesti mak kata..berhentilah kerja..meh balik tanam sayur..haha
dah kata ibu kan..apa2 mesti dia sokong anak dia..sebab dia yang paling paham anak dia ni
kalau jalan2 tengok anak dengan mak dia..saya rindu sangat dekat arwah...

bulan puasa kena banyak bersabar..orang lain pun mesti sibuk juga kan..
dah kerja saya mcam ni..it's ok..
dan bersyukur kerja tak di bawa ke rumah..hehe..itu yang baiknya
ok ipa..bersemangat sikit..chaiyok2


till then, 
love,
iefayanghazali

No comments:

Post a Comment